Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-12-2019, 05:13 door Anoniem

AH filiaal in Haarlem (AH Vos Westergracht -- Menno Simonszplein 6) gebruikt ook gezichtsherkenning. De laatste jaren is dit systeem uitgebreid met extra camera's recht voor gezichten en extra intelligentie. Winkelbeleid: als klanten er naar vragen krijgen ze standaard geen antwoord (volgens AP verplicht binnen een maand). Voor de gelukkige die wel antwoord krijgen is het een antwoord waar je niks mee kan, of waar je voor het lapje gehouden wordt. Ook mensen die nog nooit iets gestolen hebben staan om de gekste reden gemarkeerd in het systeem. Als er iemand van een extern beveiligingsbureau werkt krijgt die ook het interne alarm door. Die beveiliger gaat dan wat onrustig door de winkel rennen omdat ook voor hem onduidelijk is wat er precies aan de hand is. AH laat weten dat dit geen AH-beleid is, maar dat het om een franchisenemer gaat. De AP laat weten hier helemaal niks mee te doen. Al toon je aan dat AH op meerdere fronten in overtreding is. Die houding van AP is niet zo vreemd, leer je hier op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha