Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2019, 18:36 door Anoniem

Door Briolet: Door karma4: Het automatische opnemen is niet hetzelfde als het uitluisteren. En gevangenen weten dat gesprekken standaard afgeluisterd worden. Ook al behoren gesprekken met hun advocaat uitgesloten te zijn, ik verwacht niet dat een gevangene snel gevoelige informatie via de telefoon in de gevangenis zal bespreken. Dit wederom zal maken dat het uitluisteren van zo'n gesprek ook geen alarmbellen laat rinkelen. Hm, het zou verstandig zijn van de gevangene om daar van uit te gaan, maar die mensen zijn niet altijd verstandig. En advocaten mogen sommige dingen niet doen, (boodschappen van clienten doorgeven e.d.) maar zijn ook niet allemaal integer. Waar wel een bel eerder over had kunnen rinkelen - aan de conversatie ('Met advocatenkantoor Jansen & de Vries') moeten degenen die gesprekken uitluisteren en transcriberen toch merken dat er wel veel vertrouwensgesprekken tussen zitten. En dat die eigenlijk niet meer in de set van taps zouden moeten zitten . Dan zou je denken en hopen dat ze dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha