Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2019, 21:44 door Briolet

Door Anoniem: - Heeft naam/nummer controle gefaald in dit geval, of bestond dat toen nog niet? … - Was het een nieuw rekeningnummer (vooral icm direct geld eraf halen dan wel opvallend)… Die controle kan best geklopt hebben. Er zal vast niet gevraagd zijn om het geld naar de zoon over te maken, want dan hebben ze het geld nog niet. En een katvanger heeft geen reden om een valse naam op te geven want aan de hand van het rekeningnummer komen ze toch op hem uit. De vader zal het direct overgemaakt hebben aan de persoon die het geld van zijn zoon moest hebben. Verder ziet de bank niet dat er direct weer geld opgenomen wordt omdat het geld misschien gewoon naar een andere bank overgemaakt is. En dat er direct na het storten geld opgenomen wordt is ook niet vreemd. Het gebeurd wel vaker dat iemand krap bij kas zit en kennissen vraagt om even bij te springen. Als de bank dat allemaal gaat analyseren zitten ze de privacy van hun klanten te schenden. Ze moeten wachten totdat er aan aangifte ligt, want dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha