Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-12-2019, 09:04 door Anoniem

Door Briolet: Het probleem kan gerust complexer zijn dan gesteld wordt. Ik kan me een geval herinneren dat er ook in een aangeleverde lijst gesorteerd moest worden en doublures verwijderd. Dat liep altijd goed, totdat er eens een vreemd teken in de lijst binnensloop via een cyrillisch karakter in een naam. Zoiets kan hier ook gebeurd zijn. Bij de test worden de doublures er goed uitgehaald, maar door een probleem halverwege de code bij gaat het einde van de code toch door met een lijst met doublures als er echte lijst gebruikt worden. Alleen moet het er aan de ontvangende kant niet toe doen dat er doublures in de lijst staan. Als een telefoonnummer in de lijst staat dan staat het nog steeds in de lijst als het er twee keer in voorkomt. Ook als doublures niet voor horen te komen is het bij deze toepassing geen goede oplossing om de telefoonnummers dan maar te negeren. Ik vraag me trouwens af of het bij zo'n systeem niet nuttig is om aan de beslissing om wel of niet op te nemen een mededeling te koppelen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha