Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-12-2019, 10:42 door Anoniem

Door karma4: Ik weet niet of je de hele commotie rond de ing APP en tan code gevolgd hebt. ING heeft wel degelijk zitten promoten dat de app en smartphone zo veilig zou zijn. Het ging meteen nat omdat ze erg onduidelijk en veel te gemakkelijk waren met het koppelen van een tweede toestel.o Als ze letterlijk gezegd hebben dat de smartphone veilig zou zijn, en natuurlijk deze persoon bij hen bankiert, kun je het KIFID nog even vertellen dat ze dus toch die vergoeding maar moeten toewijzen. Een bank kent zijn klanten, daartoe zijn ze verplicht. Met een vinkje in je profiel, [x] vast wel een geldezel? Niets makkelijk dan uit de bekende gevallen van wie zich laat gebruiken als geldezel een profilering te maken welke groepen zich daarvoor laten lenen. Daar kan je het snel doorsluizen van grotere bedragen vertragen zodat je kan ingrijpen. Dat profileren gaat ook wel eens mis. En dat de banken dan niet eens naar de rechter luisteren ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha