Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4:Intussen heb ik ook privé last van servicedesks die geen service meer mogen verlenen want privacy en wel met foute persoonsgegeven over mij in hun systeem zitten. Ik adviseer je artikel 16 AVG er nog eens op na te lezen, daarna de volgende stappen te ondernemen: 1. Contact op te nemen met de FG van de organisatie. 2. Bij geen gehoor een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Het gedrag waar je mee te maken hebt staat bekend als de Privacy Duck Out. Men verschuilt zich achter het toverwoord privacy om de dienst te weigeren. In vrijwel alle gevallen is er geen enkele bepaling in de AVG of enige andere wet inzake gegevensbescherming te vinden waardoor ze dat verplicht zouden zijn en in een meerderheid van de gevallen overtreden ze juist de AVG (in dit geval artikel 16 Recht op rectificatie). Door karma4:Lees het fd artikel. De wetgever heeft de AFM aangesteld als toezichthouder voor kredietverleners. De wetgever heeft de BKR (Tiel) aangewezen als het orgaan dat alle kredieten bij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):