Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Hallo, Ik wist niet precies waar ik mijn topic kon plaatsen dus heb het maar hier gedaan, 30 nov. heb ik een bestelling gedaan bij een bedrijf in Londen. Wanneer ik naar de site van de bedrijf waarbij ik het aankoop gedaan heb ga en kijk naar mijn bestelling en wanneer ik klik op mijn order, kom ik op de site van Deutsche Post DHL Group en staat er attempted delivery (poging tot bezorging). Ik heb contact gevoerd met het bedrijf van aankoop en zij vertelde mij dat ik bij Deutsche Post moest zijn. Deutsche post verwees mij naar DHL en DHL naar PostNL. Ik heb een internationaal aankoop gedaan en ik heb geen idee waar mijn pakket is. Laatste Track & Trace update wanneer ik mijn order nummer invoer bij - DEUTSCHE POST DHL GROUP is: Poging tot Bezorging 10-12-2019. - Bij Post NL is:Aangekomen in land van bestemming & Zending is gesorteerd 10-12-2019. Dus de laatste update was 9 dagen geleden. WAT MOET IK DOEN?? Wat zijn mijn rechten?
Beschrijf je klacht (Optioneel):