Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben het helemaal eens met de man in kwestie maar denk dat er grotere problemen zijn bij Ring en dat ze simpel weg niet weten hoe die gegevens op straat zijn komen te liggen. Ik leg uit waarom: 2 dagen voordat de berichtgeving omtrent de logingegevens op straat kwam kreeg ik in de nacht van donderdag op vrijdag ruim 20 two factor sms wat suggereert op een loginpoging van iemand met een correcte user/pass login. Ik was dit zelf niet dus bij mij gingen er alarmbellen rinkelen. Die nacht verander ik het wachtwoord zodat die smsjes stoppen en elke mogelijkheid tot inloggen zijn tegengehouden. De volgende ochtend wil ik opnieuw inloggen maar kreeg vervolgens een melding dat mijn account tijdelijk is geblokkeerd in verband met teveel foutieve loginpogingen(!). Dit is een major security flaw. Doordat iemand anders dus verkeerde loginpogingen doet, wordt mijn volledige toegang geblokkeerd voor 24 uur! Nu het belangrijkste: Ik gebruik een UNIEK mailadres + UNIEK strong, niet te herleiden, wachtwoord. Daarnaast ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):