Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Door The FOSS: Door Erik van Straten: Door The FOSS: ... "or an attempt to damage Wyze’s reputation." Responsible disclosen, onder het tapijt vegen en zoveel mogelijk anderen de schuld geven (in elk geval de boodschapper) is wel een oplossing zeker? N.B. die tekst komt niet van Wyze maar van een schrijver voor de reviewgeek website. En die schrijver is betrouwbaar, want? Wie weet heeft hij banden met Wyze. Ah, op die manier. Het is allemaal uit tweede hand inderdaad. Door Erik van Straten: Door The FOSS: Door Erik van Straten: Mijn insteek is dat veroorzakers van dit soort klantenleed, die zich uitsluitend zorgen maken over schade aan hun eigen imago, nog veel te weinig financiële schade leiden als gevolg van dit soort "kan gebeuren, niet ons probleem" (in hun ogen) "incidenten". Er kunnen mij niet genoeg bedrijven met zo'n fuck-the-customer business model over de kop gaan. Wow! Praten we langs elkaar heen? Irresponsible disclosure zonder de fabrikant een kans te geven er wat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):