Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De (uitleg over) de huidige situatie is onduidelijk: Q: "Is Student Desktop Anywhere (SDA)/ Virtual Desktop Infrastructure (VDI) live?" A: "SDA/VDI is vanaf maandag 6 januari weer beperkt operationeel. Met SDA/VDI kun je onder andere in Microsoft office documenten op persoonlijke en centrale netwerkschijven bekijken en bewerken. Bestanden kunnen niet worden opgeslagen op deze netwerkschijven. Maak hiervoor gebruik van USB-sticks." "Tip: bewaar al je bewerkte bestanden op één plek op je desktop, of gebruik één USB-stick zodat je straks makkelijk de data kunt terugvinden en terugplaatsen zodra de netwerkschijven weer volledig operationeel zijn." Q: "Zijn externe opslagmedia (usb sticks) die verbonden waren met het UM-netwerk ook beschadigd? A: "Dat weten we op dit moment nog niet." Als de UM dat niet weet, kan je die USB sticks toch ook niet gebruiken? De adviezen van de UM vind ik daarom onduidelijk. Zo kan je toch niet werken? Men is misschien nog lang bezig met het decrypten met de gekochte sleutel? ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):