Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je kunt het ook omdraaien: wellicht zijn de security medewerkers gewoon niet zo goed in interne communicatie. Dat vermoeden heb ik wel als er zo wordt gesproken over C-level, je mist dan inlevingsvermogen in hun afwegingen. Ja je kunt het omdraaien. Maar het is boffen als een security-specialist, of een ICT-er die "security erbij mag doen" (vaak uitsluitend als er "tijd over is"), naast weten hoe je kwetsbaarheden mitigeert, ook de helicopterview heeft om allerlei risico's in de organisatie in verhouding tot elkaar te zien. En een keiharde onderhandelaar is die respect afdwingt en die weet dat je veel hoger moet inzetten om je superieuren te overtuigen van de noodzaak van het nemen van essentiële maatregelen. Maatregelen om incidenten te voorkomen die zich wellicht nooit eerder in de betreffende organisatie hebben voorgedaan. Maatregelen die vaak ook nog eens tijdrovend en prijzig zijn, en tot onvrede/onbegrip in de organisatie leiden indien onvoldoende ondersteund en toegelicht door ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):