Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-01-2020, 11:56 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem: …. Voor grootschalige problemen heb je geen RTO/RPO bepaling. Dan werk je met herstel- en calamiteitenplannen. Peter Eens, het uitbranden van een enkele server door een fysiek probleem dan wel verkeerde uitrol van een release kan je met RTO/RPO doen. Een grote calamiteit niet, je moet dan van alle betrokken hardware alles wat er boven zit opnieuw gecontroleerd schoon opbouwen. Een beperkte DR oefening laat gewoonlijk al vele problemen zien. Het is zeer kostbaar. Welke downtijd is acceptabel? Als de computer bij de balie van een garagebedrijf weg is dan zullen echt wel verder kunnen. De bediening in een restaurant zou ook zonder techniek nog moeten kunnen werken. Toch twijfel ik daar met reden aan. Ooit zou een verzekeringsmij rusting de computers twee weken kunnen missen zonder dat het opgemerkt wordt. Dat er nu in die tijd weer iets werkbaars draait daar bij het UM is een positief punt. Zij hoeven geen gegarandeerde beschikbaarheid te hebben. Bij andere organisatie kan dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha