Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je hebt het nieuws niet echt in de gaten gehouden, of wel? Jawel. Ik ben er de laatste week er continue mee bezig. Vooral veel paniek voetbal. Ten eerste had Citrix niet vrij snel een oplossing voor het issue - er zijn pas deze week een paar patches uitgekomen, en er zijn nog steeds versies waarvoor geen patch beschikbaar is. Ten tweede: Citrix had inderdaad mitigerende maatregelen beschikbaar gemaakt, maar die werkten op sommige versies niet. Klopt. Deze responder remidiation hadden we vorige jaar al geïmplementeerd. En ja er waren inderdaad 3 versies waarop de responders niet werkte. Dat lag alleen niet aan de responder, maar een bug in de Citrix ADC. Effect was inderdaad wel dat de mitigerende niet werkte. Dit is/was een blunder van Citirx, welke niet had mogen gebeuren. Een vraag is natuurlijk wel, waarom klanten op internet facing diensten, niet de laatste versie actief is. Maar de support schema's van de netscaler build versies is lastig te traceren. Maar de affected versies ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):