Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De meeste antivirusproducten hebben wel eens een update gehad die systemen lamlegde. Is dat dan een reden om geen antivirus meer te gebruiken? Dat is een scheve vergelijking in het argument, om een product dan niet meer te gebruiken. Sommige systemen kunnen kritisch zijn en mogen absoluut niet langer down dan een uur. In het geval van de Citrix is het slechts externe toegang geweest om even uit te zetten, dus klein ongemak. Dan is afwachten een strategie, bijvoorbeeld met een weekje dan komen de eerste problemen meestal wel boven. Of het een goede is mag ieder voor zich uitmaken. Niet iedereen heeft dan de kunde en kennis om de patch geheel terug te draaien (sommige zijn niet goed terug te draaien overigens). Daar zijn legio's voorbeelden van op dit forum over teruggetrokken updates. Ook ik heb afgewogen om patches (niet kritieke, dat dan weer wel) later uit te rollen, omdat ik anders 5 dagen in de week met MS aan de telefoon kon gaan hangen. Precies in de tijd dat MS nou niet echt briljant bezig was met ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):