Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat me ook, on the side, stoort in dit artikel, is dat als je tegenwoordig even een paar duizend cash van de bank wilt halen dat ze alle kanten op stuiteren. Maar dat ze daar wel doodvrolijk 3 miljoen, van een museum, dus niet van een hedgefonds of durfinvesteerder die kan zeggen gut, gespeeld en verloren maar met die andere 3 pakken we er weer 30 terug, gewoon zomaar naar een dievenrekening in Hongkong zitten door te storten. Zonder dat er iemand zegt, veel geld, weet je zeker dat dat rekeningnummer klopt? Dat is weliswaar service, en iemand die even oplet. Maar komt ook door systemen, geldautomaten, kantoren opheffen, alles via internet en zo. En dan spijtig maar we nemen het mee in de volgende update. Terwijl je al niks meer voor je spaargeld krijgt en er verder ook weinig meer aan hebt tegenwoordig. Cursusje klantenservice zou vooral voor zulke bedrijven toch eens de moeite waard kunnen zijn. Wat voor banken geld is dat als ik zeg, kan ik morgen even 5 contant ophalen, dat ze gelijk flippen. En als ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):