Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-02-2020, 16:24 door Anoniem

De universiteit herhaalt dat de menselijke factor, awareness het belangrijkst is en dat studenten en medewerkers in staat moeten zijn om phishingmails te herkennen. Oftewel "het belangrijkst is" dus "NIET KLIKKEN OP DIE EMAIL!!!1!eleventy!!1!". Een houding waar toch wel een en ander op aan te merken is. Verder wordt gesteld dat het tijdig installeren van beveiligingsupdates, het juist omgaan met rechten, netwerkscheiding en een betere back-upstrategie de belangrijkste geleerde lessen zijn. "Pappen en nathouden en verder op de oude voet doorrrrr." Voorzover de wijze lessen van mestreech joenieversietie. Fijn dat ze er eerlijk over zijn, en leuk dat ze het en plein public doen, want vele organisaties doen het precies zo en zijn dus net zo hard nog steeds vatbaar na "herstel". Maar de bottom line is wel dat we met deze "best practices" van betalen en de deur voor de volgende infectie openhouden de oorlog gewoon niet gaan winnen. Waarvan akte. Ik had niet anders verwacht maar ik ben toch wel een een beetje, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha