Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Nooit begrepen waarom xs4All met die hyena's/afpersers van KPN in zee is gegaan. Niet de ballen om een eigen glasvezelnet aan te leggen? Ze zullen niet de eersten zijn die broekspetters krijgen van kpn. Als kleinere speler met gezonde financiën en trouwe klanten had XS4All zich beter in kunnen schrijven in niet-bananenrepublieken qua privacy. Zoals Zwitserland, Ijsland of Panama. Hadden ze hun trouwe klanten bijv. een VPN dienst kunnen aanbieden, zonder dat er gelogd wordt en/of andere data bewaard moet worden. Dit soort creativiteit ontbreekt helaas op de Nederlandse telecommarkt. Altijd maar hun oren laten hangen naar de digibeten en schoothondjes van de politiek, spionagediensten en ander overbodig geneuzel waar je NIET om gevraagd hebt. XS4aLL had het verschil kunnen maken. OK, XS4All heeft een VPN dienst. Maar zolang de servers in Nederland staan, en XS4aLL nu het slaafje van KPN is, is dit slechts een wassen neus qua privacy. Voor hoelang zal hun klantenservice nog hoge ogen gooien?
Beschrijf je klacht (Optioneel):