Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Je mag aannemen dat bedrijven dit risico ook kennen Waarom vragen ze dan toch steeds vaker en steeds meer informatie die strict genomen helemaal niet nodig is? Wat nog erger is de trend dat bedrijven geen contactformulier meer hebben op de site. Maar je via sociale media of whatsapp met hun contact kunt opnemen. Die bedrijven lijken echt geen enkel idee te hebben wat voor een privacy risico's dit meebrengt. Je zou dan verwachten dat de AP keihard ingrijpt, maar nee hoor. Probeer maar eens digitaal contact op te nemen met bijvoorbeeld de NS, Rabobank, Vattenfall, PostNL (hier zie ik op hun site nog niet eens contactmogelijkheden staan, zelfs geen telefoonnummer) etc. geen doen. Als je dan ook nog eens kijkt wat die websites allemaal voor scripts van derden meedraaien, lijkt het wel de normaalste zaak van de wereld. Nu heeft zelfs de Rabobank hun server verplaatst naar de USA, waar deze vrij recent nog gewoon in Nederland stond. Waarom vernagelen deze bedrijven zo makkelijk onze privacy? ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):