Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2020, 19:38 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Kennelijk is nummerherkenning niet "tamper-proof". De hoogste tijd dat men daar eens wat aan gaat doen. Dat is het al heel lang niet meer, het beschermen van CLIP/CLIR erodeerde met de invoering van VoIP telefonie.Door Anoniem: Door Briolet: Door Anoniem: Kennelijk is nummerherkenning niet "tamper-proof". De hoogste tijd dat men daar eens wat aan gaat doen. Het is nooit de bedoeling geweest dat dit 'beveiligd' was. Bij vaste telefonie stelt de provider het nummer in. Bij VoIP kun je dat soms zelf instellen en bij mobiel stelt de telefoon dat zelf in. Nee zo zit dat niet! Het was WEL de bedoeling dat dit beveiligd was. Bij een analoge lijn is er voor de klant niks te doen, de lijn heeft 1 nummer en dat wordt er door de provider aan gehangen. Maar bijvoorbeeld bij ISDN was het altijd zo dat je zelf het nummer kon meesturen (1 lijn had wel 4 tot 8 nummers) maar dan werd door de provider gechecked of dat het meegestuurde nummer wel een van jouw eigen nummers was en zo niet dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha