Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2020, 15:48 door Anoniem

Volgens IBM valt het verschil te verklaren doordat Emotet zich op zakelijke gebruikers richtte Ik weet niet wat security.nl of IBM hiermee over de verschillen in aantallen en bedragen van slachtoffers probeert te zeggen? Ik kan me voorstellen dat voor zakelijke gebruikers wel andere urgentie en tijd-momenten een rol spelen in keten van keuzes en effecten dan bij particuliere gebruikers. Ongetwijfeld speelt de wens of keus bij slachtoffers " to make the problem go away" en te denken dat dat lukt door maar te betalen. Ongetwijfeld kan de afweging voor het individu op de werkvloer ook zijn afhankelijk van de sfeer en setting van diens werkomgeving en kan dat anders wegen dan bij particulieren. Oftewel je hoewel Emotet en Bitcoins dan beide crypto verschijnselen zijn, volgens mij is het heel lastig om beide dan maar als uitwisselbare problemen te analyseren. Particulieren en werknemers hebben gewoon individuele en in de kern dus verschillende wegingkaders. Maakt het lastig tot onmogelijk om tussen beide ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha