Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2020, 04:24 door Anoniem

Een paar tips over de Spiegelegie Van Der Verkoop: 1. Een klant vindt het vreselijk leuk als jij komt met oplossingen. Tot hij ze heeft. Met de lichtsnelheid gelooft hij daarna dat hij het allemaal zelf heeft bedacht en vraagt zich af waarom hij jou dan nog zou moeten betalen. Vooral omdat hij het ook nog allemaal zelf heeft moeten bedenken, dus eigenlijk zou je hém juist moeten betalen. 2. Een klant vindt per definitie niet leuk dat jij slim bent. De klant blijft liever in de waan dat hij juist jou ontdekt en uitgevonden heeft. En enkel aan echte vrienden die het verdienen je nummer doorgeeft. 3. Je maakt je klant het meest gelukkig door die in de waan te laten dat je een soort van geadopteerde Spaanse zwerfhond bent uit een asiel, die onder de teken zat. Maar dat hij je een hele nieuwe kans in het leven heeft gegund. Om je dat besef zelf ook bij te brengen stelt hij de betaling zo lang mogelijk uit. Om op jouw 1,2,3 vragen terug te komen, niet doen. Want data van een ander is niet van jouw. Je kunt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha