Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2020, 14:03 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: En daarom ontvang ik mijn jaaroverzichten nog per post. Ik krijg regelmatig verkeerd bezorgde post van derden in mijn bus. Ik weet niet waar het vaker mis gaat. mail of post. Heb ik niet zo'n last van. Maar meestal zijn dat er niet 10000 stuks tegelijk en zit er nog een envelop omheen. Beste is ze helemaal niet te versturen, maar via een inlog met wachtwoord laten ophalen. Dat is dan weer net zo'n oplossing als "NIET KLIKKEN OP DIE EMAIL!!1!". Nu moet iedereen extra werk doen met inloggen (en wachtwoordbeheer) en ophalen omdat jij te bescheten bent om behoorlijk te verzenden. Terwijl juist correct opgezette automatisering triviaal meerdere toegangsmethoden zou kunnen ondersteunen. Zodat de ene kan inloggen, de ander een briefje krijgt, de derde een versleutelde email, en zo voort, en zo verder. Merk op: De meeste "automatisering" is dan ook tegenovergesteld van "correct" opgezet, zelfs dusdanig dat het voor de ontvangende kant vaak beter is niet met de folderol mee te gaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha