Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-02-2020, 18:51 door Anoniem

Door Anoniem: Het zou niet complex hoeven zijn, nee. Het backend van een MVNO is niet veel meer dan wat servertjes en contracten met leveranciers. Ik heb ooit de IT gedaan voor een telecom provider. Het wat toch iets meer dan wat "servertjes" en contracten. Een telco of een virtuele telco? Want we hadden het over een MVNO. Een MNO-zonder-V is een stuk meer, met masten en verbindingen en frequentielicenties en weetikhet. Er zijn "virtuele" telcos die zijn echt niet meer dan een servertje in een hoekje en voldoende pijp voor de spraakkanalen. Niet dat dat nu zulke geweldige tentjes zijn, maar soit. Ik had het over het back-end, waar je een lijstje SIM-sleutels gekoppeld aan nummers moet bijhouden en SIMkaartjes uitgeven enzo, zodat je dienstverlenende MNO-zonder-V die SIMkaartjes ook herkent. Het front-end is klantjes werven en zorgen dat de klantjes ook betalen enzo, en dat hoeft defensie allemaal niet te doen. Die zou bij wijze van spreken iedere militair standaard een SIM kunnen toekennen en dat is dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha