Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: ha ha ha ja ja ja die theorie toch weer :)...... de termen helldesk en verSTOPdesk, de werkt-niet-plek etc. zijn je nog niet bekend? waar die theorie steeds fout gaat is dat bij goede triage is een gedegen ervaring en kennis onmisbaar. zeker als het nood is en het er even echt op aan komt. mijn ervaringen met help desks zijn dat het heeel lang duurt er eentje soepeltjes te laten lopen en dat vaak voordat je die hebt er wel weer een reorganisatie is en of een nieuw ticket systeem of whatever... Triage wordt met reden in de medische wereld niet door medisch specialisten gedaan, het is een apart specialisme. De kosten baten analyse is er met de onderbouwing dat je niet voor elk schrammetje naar de specialist moet. Kun je schamperend over doen, het geeft de kwaliteit aan van degene die schamperende opmerkingen maakt. Door Anoniem: …. Een Service Desk wordt afrekend op aantal incidenten die nog open staan per dag, hoeveel er afgesloten worden, binnen welke tijd, of de SLA wel gehaald ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):