Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2020, 09:56 door Anoniem

Door Anoniem: Door Reinder: @OP: Uit interesse, Weet u hoe Vitens uw mobiele nummer heeft weten te achterhalen? Heeft u hen dat verstrekt, en zo ja, waarom? Dit is een zeer terechte vraag, heb zelf mijn nr aan het drinkwaterbedrijf gegeven om te gewaarschuwd te worden bij calamiteiten maar niet voor het versturen van aanmaningen. Als ze het voor andere doeleinden hebben gebruikt dan waar een nummer voor is verstrekt zijn ze in overtreding. Nou ik vind dat bericht ook niet handig hoor. Als je zo'n SMS wilt sturen dan moet je niet in het bericht allerlei details opnemen die het makkelijk maken voor phishers om hetzelfde te doen. Het was beter geweest om het te laten bij "Beste klant, u heeft uw drinkwaterfactuur nog niet betaald. Controleer aub of u nog facturen heeft liggen en neem eventueel contact op met Vitens voor meer informatie". En dan natuurlijk niet een telefoonnummer erbij of een vage domeinnaam als "vitensfacturen.nl" ofzo, hooguit een verwijzing naar een naam als www.vitens.nl. (het vervelende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha