Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Weet u hoe Vitens uw mobiele nummer heeft weten te achterhalen? Heeft u hen dat verstrekt, en zo ja, waarom? Standaard informatie die je opgeeft, als je je inschrijft. En de meeste mensen hebben, anno 2019, enkel een mobiel nummer. Leg eens uit waarom mijn drinkwater bedrijf mijn mobiele nummer *niet* zou mogen hebben ? @Anoniem en Anoniem en OP: Ik merk een wat aggressieve toon in het antwoord op een vrij normale vraag. Het antwoord was dus eenvoudigweg "ik heb hen dat verstrekt". Nou, dat is prima, en dat verklaart dan waarom Vitens het gebruikt voor dit soort mededelingen. De reden dat ik het vraag is dat er ook gevallen zijn van incasso-afdelingen die social-media en andere bronnen afstruinen om mensen te benaderen via telefoon/sms/whatsapp/e.d. Ik vind dat er een verschil is tussen "ik heb het verstrekt dus ik heb impliciet toestemming gegeven om op deze manier benaderd te worden" en "ik heb het niet verstrekt, maar ze zijn er toch achter gekomen via andere manieren en ze benaderen mij ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):