Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2020, 13:49 door Anoniem

Zelfs bedrijven leren niet hoe om te gaan met communicatie, dus waarom mensen wel? Vandaag kreeg ik een mail van UPC dat ik een tijd niet had ingelogd op hun account (wat ik ooit een keer had aangemaakt toen ik iets besteld had waarvan de verzender gekozen had voor UPC, iets wat normaal haast nooit voorkomt). Die hele mail zag er voor de volle 100% uit als een SCAM. Dreigverhaal dat ik mijn account zou kwijtraken incl al die mooie voordelen ervan, link erin waar ik op moet klikken om het account van de ondergang te redden, logo'tjes enzo, allemaal net zoals die scams die je iedere dag krijgt. Maar deze was wel legitiem! Het enige wat er anders aan was dan normale scams is dat ze mijn persoonlijke info goed hadden en dat de links in het mailtje allemaal weer keurig naar www.upc.com wezen. Maar verder ronkte het "SCAM SCAM SCAM!!". Je snapt niet dat UPC dit soort mails stuurt, die gaan natuurlijk bij de meesten meteen de prullenbak in, en bij de enkeling die er wel wat mee doet voerden ze het zelflerende ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha