Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-03-2020, 10:54 door Erik van Straten

Door Briolet: Daarom moet je nooit op linkjes klikken. En dus zeker niet via een link in een mail naar je bank of andere gevoelige inlogpagina gaan. Mijn bank schrijft al heel lang dat ze je nooit via een link laten inloggen op internetbankieren. Goed dat jouw bank dat doet, maar veel banken sturen gewoon linkjes in e-mails [1]. En niet alleen banken. En hoe wil je via IDeal betalen zonder op een linkje te klikken? Het is m.i. onrealistisch te denken dat mensen niet op linkjes klikken, QR-codes scannen, Tikkies betalen etc. Ziggo doet het ondertussen beter,maar bijv.Vitens stuurde mij een e-mail met een zichtbare link naar www.waterstoring.nl met als werkelijke (onzichtbare) link https://vitens.us8.list-manage.com/track/click?u=<hexadecimale-getallen>. KPN stuurt facturen als bijlage met linkjes "voor meer info". Marketingmensen doen hun uiterste best om mensen leren op linkjes te laten klikken; kliks zijn inkomsten. Door Briolet: De mens kan verwisselde letters soms moeilijk herkennen, dus moet je altijd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha