Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-03-2020, 14:36 door wallum

Door Anoniem: ING is willens en wetens al hun functionaliteit in 1 app aan het stoppen. Als gebruiker heb je (bijna) geen keus. Een extra toestel toevoegen aan de bankrekening zou vanuit de MijnING omgeving moeten gebeuren, met vervolgens een fiat vanaf de app. Niet beide via de app. Dat vraag (blijkbaar) om problemen (voor de klanten). Idem vwb betaallimieten. Dit zou ingesteld moeten worden voor de app vanuit MijnING en niet vanuit de app zelf. het is alsof de slager zijn eigen waar keurt. Weet iemand je 5-cijferige pin voor de ING-app af te kijken (en kan tijdelijk ongemerkt bij je telefoon), dan kan die persoon alles. Dezelfde pin wordt voor alles gebruikt in de app. Zoveeel veiliger dan een steeds wisselende tan-code. [vanaf een lijst] Weet iemand een tweede telefoon gekoppeld te krijgen aan de bankrekening, dan kan die persoon alles. Het "grappige" is dan weer wel dat ING voor toegang tot MijnING, wel een verificatie vanuit de app vereist. Waarom, geen idee. Andersom instellingen via/voor de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha