Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2020, 14:46 door Anoniem

Door Anoniem: Ik weet niet hoor maar ik heb die scanner al een aantal maanden en ik heb daarbij geen kantoor of iemand die erbij kwam helpen gehad. Het ding werd gewoon opgestuurd en ik moest em zelf activeren met een webpagina waar een stuk of 3 van die plaatjes op getoond werden. Sindsdien werkt ie goed. Zoals het bij jou ging, gaat het bij 90+ % (o.i.d.) van de ING tan gebruikers. Nu bedenken : je bent iemand die post op security.nl . Dat garandeert bijna dat je bovengemiddeld bekend bent met je computer en die stappen op de webpagina prima kon volgen. Uit je posting blijkt al dat je prima Nederlands leest en schrijft. De ING heeft ook klanten die _beneden_ gemiddeld bekend zijn met een computer. En allerlei beveiligingsconcepten echt niet snappen. En dan ook nog die webpagina door google translate moeten gebruiken. Of achter een dikke 80+ staarbril Onder _die_ groep gaat beslist een deel uitval zitten bij het activeren. Laatste tan code gemist, zichzelf uitgelocked na te vaak het wachtwoord verkeerd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha