Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2020, 06:51 door Anoniem

Wat voor account? Wat voor authenticatiemethode gebruikte je voor dit account? Als het alleen een wachtwoord was: was het een sterk wachtwoord wat je nergens anders voor gebruikte? Wat is "activiteit", hoe kwam je daar achter, leg eens wat meer uit over dat oude toestel en hoe je er achter kwam dat daar "activiteit" mee is geweest? Heb je dat familielid al gevraagd of hij/zij dat wellicht gedaan heeft? Wiens Whatsapp-account was dat, wat betekent het om "uit te loggen van Whatsapp" en hoe kwam je daar achter? Aan je verhaal is geen touw vast te knopen en op deze manier ga je geen gericht advies krijgen. Algemeen advies: op het moment dat je sterke unieke wachtwoorden gebruikt (tip: gebruik hiervoor een wachtwoordmanager zoals Lastpass, KeePass, enz), je apparaat up-to-date houdt, niet op elk linkje klikt, alleen reputabele applicaties installeert, je je apparaten terugzet naar de fabrieksinstellingen voor je ze aan iemand anders geeft, heb je al een heleboel van die zorgen weggenomen. Anders ben je bezig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha