Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-03-2020, 08:24 door Anoniem

Geldt voor mij ook: heb maandelijks een bepaald bedrag te besteden, dit bedrag pin ik 1x per maand. Resterend is voor automatische incasso. Ook omdat mijn inkomen niet op vaste momenten bijgeschreven wordt, sta ik wel eens rood en kan dan dus niet pinnen, maar heb wel boodschappen nodig. De oproep te pinnen komt omdat bij contant geld de kans bestaat dat je elkaar aanraakt. Dit gaat niet meer op als het geld eerst neergelegd wordt op bijv. een schoteltje. Kans op besmetting via geld is niet méér kans dan besmetting van het aanpakken van de boodschappen om deze te scannen en dan in de boodschappentas doen, lijkt mij. Vermoedelijk gebruikt de branche de situatie nu ook om klanten ook voor in de toekomst te dwingen te pinnen, dit zal voor de winkelier goedkoper zijn dan zorg te dragen voor voldoende wisselgeld.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha