Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-03-2020, 12:53 door Anoniem

Door Anoniem: Door MathFox: Zodra je een factuur krijgt van een bedrijf voor iets dat je niet besteld hebt; een vriendelijk briefje sturen met de mededeling dat jij niet de besteller bent van de zaken op factuur #nummer# en of ze de rekening naar het juiste adres willen sturen. Zo'n rekening nooit betalen; geld terugkrijgen is lastig, als het je al lukt. Mocht het bedrijf gaan dreigen met deurwaarders en de rechter; je poot stijf houden dat jij niet besteld hebt werkt. P.S. Als de spullen bij jou bezorgd zijn sta je een stuk zwakker. Dreigen met deurwaarders is een ding, maar als de factuur daadwerkelijk is overgedragen aan een echte deurwaarder, *direct betalen* en daarna gaan klagen. ik heb 2 jaar voor een deurwaarder gewerkt, die maken van een factuur van een tientje binnen een paar weken een factuur van een paar honderd euro. En dan kun je nog zoveel poten stijfhouden, deurwaarderskosten die gemaakt worden, worden betaald. Ga in zo'n geval telefonisch in overleg met de deurwaarder, vraag om een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha