Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ja "uw bank stuurt u ook nooit een e-mail" tot uw bank dat ineens wel doet. Kennelijk zijn er al banken die allerlei nieuwsbrieven en algemene mededelingen per mail sturen, niet zo raar dat mensen het dan niet meer snappen en ook ingaan op een mail met concrete aanwijzingen zoals dat men de pas moet opsturen ofzo. Ik krijg meer dan dagelijks mail van mijn bank. Algemene nieuwsbrieven, info over algemene zaken, mailtjes over afboekingen etc. Ook niet op naam, maar beginnend met "Geachte cliënt". Het belangrijkste om te onthouden is dat er nooit links naar een inlogpagina in staan. Als je al moet inloggen wordt er aleen gevraagd om dat te doen. De url moet je zelf intikken. Door Anoniem: Dit soort uitspraken is niet zo nuttig want het is lastig om de toekomst te voorspellen en het kan best zijn dat de bank een keer wil bellen over iets wat wel belangrijk is. Ik wordt ook wel eens door de bank gebeld. Normaal zie ik aan het netnummer wel dat het de bank is. Mensen die het nummer van de bank ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):