Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem: Ja "uw bank stuurt u ook nooit een e-mail" tot uw bank dat ineens wel doet. Kennelijk zijn er al banken die allerlei nieuwsbrieven en algemene mededelingen per mail sturen, niet zo raar dat mensen het dan niet meer snappen en ook ingaan op een mail met concrete aanwijzingen zoals dat men de pas moet opsturen ofzo. Ik krijg meer dan dagelijks mail van mijn bank. Algemene nieuwsbrieven, info over algemene zaken, mailtjes over afboekingen etc. Ook niet op naam, maar beginnend met "Geachte cliënt". Het belangrijkste om te onthouden is dat er nooit links naar een inlogpagina in staan. Als je al moet inloggen wordt er aleen gevraagd om dat te doen. De url moet je zelf intikken.Url zelf intikken? Ik heb hier een email van ABN Amro op het scherm staan, met een stuk of 50 (VIJFTIG !!!) hyperlinks in deze email. Hiermee leert deze bank haar klanten om op linkjes te klikken en dat doen klanten dan ook. De landingspagina kan vervolgens wel doorwijzen naar een inlogpagina, mocht de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):