Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door PietdeVries: Nee - de gebruiker heeft niet de schuld, maar de gebruiker is wel de oorzaak. Dat wil ik niet zo zeggen. ``We'' hebben ``de gebruiker'' voorzien van een masjien waarbij je bij elke klik moet nadenken of je computertje niet ineens boem gaat doen, zonder daarbij serieuze middelen tot evaluatie ter beschikking te stellen, en hem tegelijkertijd verteld dat het gebruik ``intuitief'' zou zijn, ergo ``geen training benodigd''. Wie dan die ``we'' precies is, ach, daar kun je over steggelen (ik weet precies wie, maargoed), maar punt is, ``we'' hebben de boel zo opgezet. Dus om ``de gebruiker'' dan maar tot ``de oorzaak'' te bombarderen, dan vergeet je toch een paar stapjes. Je kan dan nog zo hard ``nee niet de schuld maar wel de oorzaak'' roepen, je wijst met je vingertje en dat vingertje precies die kant op laten wijzen is niet eerlijk. Maar het is wel een bruikbare strategie voor een consultant die graag het probleem zo lang mogelijk instand houdt want dat levert meer geld op. Dan wil je *niet* ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):