Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: ... Waarom weet ik niet precies. Met (eind)klant beleving zal het vast niks te maken hebben.(de hele chipkaart heeft _de vervoerbedrijven_ als klant .). …. Dat is exact waar het in het ontwerp al fout gegaan is. Als we exact de reiziger van deur tot deur kunnen volgen dan kunnen we de vergoedingen in geld naar ratio tussen de vervoersbedrijven verdelen. De overheid is verantwoordelijk voor het OV maar ziet het uitbesteden en aan besteden als een bezuiniging. Er moeten betere manieren zijn om tot een verdeling van vergoedingen te komen anders dan personen van deur tot deur te volgen. Het AP heeft geweigerd hier op te treden dan wel genoegen genomen met een "veilig genoeg" verwerking. "Om het openbaar vervoer zo efficiënt en effectief mogelijk te organiseren hebben OV-bedrijven inzicht nodig in de reispatronen van passagiers. Die informatie – waarbij reisgegevens zijn geaggregeerd en geanonimiseerd – is ook van belang voor een aantal derde partijen, waaronder overheden, die (openbaar) ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):