Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2004, 11:05 door Jos Buurman

Computers en programmatuur zijn voor veel bedrijven slechts hulpmiddellen om de ondernemingsdoelstellingen te realiseren en geen doelstellingen op zich. En daarmee kan 'security' prima vallen onder het ondernemings-risico. Hoe groot is de kans dat doelstellingen niet gehaald worden op het moment dat een ICT middel niet beschikbaar is? Hoe groot is de kans dat de onderneming daardoor niet meer kan bestaan? Wat zijn de kosten van een hack, virus, niet-herstelbare crash? Aan de hand van deze gegevens kan het management prima uitspraken doen. Kost patchen meer, waarom zou je het dan doen? Maar de meeste ICT-ers denken binair: je bent veilig of je bent het niet. En 'niet' is niet toegestaan. En dus 'moeten' we patchen. Vertaald naar een vorige werkgever... Microsoft levert maandelijks een patch, dat betekend: Maandelijks 8 tot 10.000 werkplekken patchen. Hierbij moet de werking van ongeveer 800 verschillende applicaties gewaarborgd blijven. Daarnaast maandelijks een paar honderd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha