Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "Hierdoor konden medewerkers van het bedrijf niet meer op de routers inloggen. Het bedrijf besloot alle routers te vervangen, wat zo'n 100.000 dollar kostte" Factory-reset was te moeilijk? Of stonden ze toch al op de planning voor vernieuwing en zag men nu de kans om deze kosten op de evil "hacker" te verhalen? Dit lijkt een stelselmatige truc bij de bepaling van schade te zijn. Men neemt de directe schade die soms fors is, maar ook vaak niet zoveel voorstelt. Vervolgens telt men daarbij alle maatregelen die men heeft moeten nemen bij op en dat is dan het bedrag. Dat die maatregelen al onderdeel van je omgeving hadden moeten zijn, maar je dat nagelaten hebt en (deels) daardoor in dit pakket zit wordt steevast genegeerd. Dat is nog even los van dat iemand die na zijn ontslag nog kan inloggen niet getuigt van degelijke maar basale procedures, zeker als je dat na een paar dagen nog een keer overkomt. Naast die schadevergoeding zou er ook sprake van een boete mogen zijn.
Beschrijf je klacht (Optioneel):