Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
We leven dan ook in een tijd waarin moeite doen in samenhang met het gebruik van digitale apparaten steeds minder aantrekkelijk wordt. Mensen kiezen voor de digitale optie omdat het makkelijker/gunstiger werkt, en wanneer ze de optie krijgen om een makkelijk wachtwoord te gebruiken, dan doen ze dat in de meeste gevallen ook. Meestal krijg je bijv, 123Wachtwoord@, maar vooral in de oudere generaties (die in Nederland in overschot zijn) zie je al snel dat wachtwoorden enorm simpel zijn. Je kan in deze gevallen beter niet de optie voor een makkelijk wachtwoord aanbieden, en het liefst 2 factor authentication verplichten. (Maarja, dat doet niet ieder bedrijf, want moeite doen schrikt af) Password Managers zijn ook een goede oplossing, maar niet iedereen wil er geld aan uitgeven. Eigenlijk wil je het zo aantrekkelijk mogelijk maken voor de niet-technische consument om hun account beter te beveiligen, en dat het liefst zonder IT-jargon en bangmakerij.
Beschrijf je klacht (Optioneel):