Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Goed dat duidelijk wordt dat als je, tegen betaling, anderen werk uit handen neemt, daar ook verantwoordelijkheden bij horen. Ik vind echter wel dat als de klant expliciet aanbevelingen afwijst, de klant hierdoor aansprakelijk wordt. Dit wilt dus zeggen dat aanbieders klanten meermaals aan de klant moeten laten weten dat zijn infrastructuur onveilig is. Hoeveel keer dan? 1x per jaar, bij elk bezoek bij de klant, elke maand op het factuur? Hoe lang gaat het duren vooraleer de klant die mailtjes beu is en dreigt met de vertrekken naar de concurentie als ze hun blijven spammen over producten die ze verkopen? Er was trouwens vastgesteld dat het lek is gebeurt door zwakke RDP wachtwoorden. De klant heeft expliciet gevraagd om het wachtwoord zwak te maken, dus de klant draagt een veel groter deel hierin. Aan de andere kant, RDP openzetten van internet naar binnen toe is inderdaad ZEER ver van best practice af. toen de klant vroeg om die poort te openen had de firma moeten eisen dat er een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):