Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2020, 11:42 door karma4

Door MathFox: Ik denk dat als je in een geval als dit iedere keer dat de klant een belangrijke beveiligingsmaatregel afwijst een strenge brief of email moet sturen met daarin te tekst "door Uw keuze verzwakt U de beveiliging van uw (computers/netwerk) zodanig dat wij geen aansprakelijkheid meer op ons nemen voor beveiligingsincidenten." of iets dergelijks. Of je laat de klant tekenen op een formulier "er is mij uitgelegd waarom [xxx] noodzakelijk is en ik kies er toch voor om het niet de doen en besef dat de schade door [yyy] voor mijn rekening komt." Het is niet erg om bepaalde klanten naar de concurrent te jagen; dit akkefietje heeft de IT leverancier aardig wat gekost. De opdrachtgever is uiteindelijk de eindverantwoordelijke echter onveilige situaties verborgen als kostenargument en verkeerde communicatie in details door kennisgebrek in het specialisme van ICT (Siem IDS IRS) blijven de dienstverlener aan te rekenen. Eens, als dat nu eens algemeen ingezien werd..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha