Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik ben het niet eens met deze uitspraak! Ik vind de IT leverancier niet verantwoordelijk, de klant is koning en bepaald toch wel. Het komt heel vaak dat de klant niet doet of wil wat de IT leverancier adviseert en dingen zelf gaat aanpassen of zegt dat ze voor die oplossing geen budget hebben. Als je in de praktijk alles op papier moet gaan zetten wanneer men het niet de adviezen opvolgt met handtekeningen er onder dan kunnen we net zo goed ophouden met dit werk, ook als IT leverancier sta je niet sterk want als jij het niet doet, doet die ander het wel. Tuurlijk zeggen we allemaal wel is een keer "nee" maar Tevens ben niet je niet verantwoordelijk voor de beveiliging, je bent verantwoordelijk voor een opzet en meer ook niet. Het is hoogstens best-effort, niemand kan garanderen dat er niet ooit wat uitlekt of binnen komt of fout gaat. De klant wil zoveel mogelijk gemak en de IT-er wil liefst alles dicht timmeren, maar garantie dat beveiliging ooit 100% afdoende is kan geen enkel IT bedrijf ter wereld ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):