Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2020, 10:44 door Anoniem

"De onderzoekers merken op dat het al lastig was voor sommige leveranciers om te patchen, maar dat het nog veel lastiger of zelfs onmogelijk voor eindgebruikers kan zijn. Bijvoorbeeld wanneer de library zich op een fysiek gescheiden onderdeel bevindt of wanneer het bedrijf dat het onderdeel leverde niet meer bestaat." De gemiddelde consument (de niet tweaker) heeft geen idee... de vraag is of deze informatie ooit aankomt bij deze consumenten. "Deze gebruikers moeten aanvullende maatregelen nemen, zoals het uitschakelen van IP-tunneling, blokkeren van ongebruikte ICMP-controlberichten en het toepassen van netwerksegmentatie." De gemiddelde consument heeft geen flauw benul hoe dit te doen... Die werken met kant en klare oplossingen... Ik vind dat er bij IOT apparatuur best wel eisen mogen worden gesteld dat deze "te updaten zijn" door de leverancier voordat deze verkocht worden. Dit probleem kan je niet bij de consument neerleggen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha