Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2020, 21:10 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Het roept ook de vraag op hoe goed de computer-terminals op slot staan, of gemonitord worden. Wat moet een call-center medewerker allemaal kunnen om zijn werk uit te voeren? Die blauwe maandag dat ik daar gewerkt heb --ondertussen ook al meer dan 20 jaar geleden-- zegt mij: Niet zo gek veel. Je hebt een headset op je hoofd, en dus een telefoon binnen handbereik, en er staat een scherm voor je neus, met toetsenbord voor de antwoorden. Je volgt de instructies op het scherm, en dat is het. Het ding belt zelf of deelt je inkomende gesprekken toe. Dit is geen hoogpolig intellectueel werk, en vrijwel volledig geautomatiseerd bovendien. Voor het maken van een complete dump van "het" klantenbestand , dat zou idd niet mogelijk moeten zijn voor een callcenter medewerker. Geen idee of dat typisch ook het geval is of niet. Maar van een beller krijgt de medewerker min of meer alles te zien - hoeveel en wat dat is hangt natuurlijk van de dienst af waar ze voor callcenteren. Maar dat zal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha