Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Lieve mensen, Laten we on-topic blijven. Het is natuurlijk te hopen (misschien wel tegen beter weten in) dat zo weinig mogelijk mensen hier behoeven in te loggen in de komende tijden vanwege de ongetwijfeld bijzonder barre gevolgen van de COVID-19-Corona episode. Het zou echter fijn zijn als iemand lering trok uit het hierboven aangekaarte. Dat het meegenomen werd in casus-gevallen in toetsen voor IT- en SO-opleidingen. Dat iemand boven en op de werkvloer er lering uit trok of iets wijzigde in goede zin. Wanneer gaan we help-desk personeel en technische IT opleiden met oog voor deze commercieel al compleet verziekte structuren ( de gevolgen van de "overspil"l van het facebook, Google, Amazon, Alibaba-dominantie-geweld in onze maatschappij?) - Wanneer keert het "gezonde verstand, een beetje eerlijkheid en "best policies" terug? Hieruit blijkt hoe gevaarlijk het wordt als Oracle-dozenschuivers geholpen door niet-security-bewuste managers en directeuren-generaal de dienst gaan uitmaken in onze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):