Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door souplost: Was een management keuze. Dan heeft de systeembeheerder zijn werk niet gedaan. Hij had het Management moeten overtuigen dat volgende week Exchange plat gaat. Conclusie die we in iedergeval kunnen trekken: Beheerder heeft gefaalt. Geen Microsoft probleem. Souplost, laat hier overduidelijk zien waar het echte probleem zit. Wie verwacht er nu een ingebouwde max op een store. Wie verwacht nu: Dat een beheerder zijn producten kent en beheerd? Sorry, maar je probeert nu een basis beheer fout op een leverancier afschuiven. Je laat nu exact zien, waarom het bij bedrijven zo vaak fout gaat. Beheerders die gewoon de basis kennis niet in huis hebben om een omgeving goed te beheren. Dat de eventlog bekeken wordt? Hij weet wat de limitaties en eigenschappen van zijn software landschap zijn. Sorry maar in ieder basisboek over Exchange, staan deze limitaties. De beheerder heeft gewoon verschrikkelijk gefaalt. En dat laat je hier overduidelijk blijken. Dit is echt basis informatie van een product. Ik ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):