Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2020, 07:58 door Anoniem

Door Anoniem: Het meeste is geautomatiseerd, dus handmatig een briefje typen valt wel mee. Maar vergeet niet dat deze kosten best behoorlijk zijn. Het is niet alleen een papiertje, en een postzegel. Kosten zijn best hoog hiervoor, printers personeel, ondersteuning. Dat gaat dus over het geval dat er iets gezegd moet worden dat buiten de automatisering valt. Valt het binnen de automatisering, komen we zo op. Printers gaan een tijdje mee, personeel heb je "toch wel", net als de rest. Enne... voor email heb je alles behalve de printer en de vouwmachine ook nodig. Maar dan dus wel weer andere infrastructuur. En in het geval van "mijnoverheid" een stapel servers met brakke software die email onhandig verheruitvinden. En als het goedkoper moet, ga dan als overheid eerst maar eens samenwerken. Verzamel de poststukken en stuur maximaal een pakketje in de maand. De belastingdienst kan niet eens de zaken van haar eigen organisatie bundelen. Soms krijg ik als zelfstandige van de belastingdienst meerdere enveloppen op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha