Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik weet niet, hoor, maar leest iedereen nu echt over deze zinsnede heen? Het kabinet wil dat verkopers van "slimme apparaten", zoals camera’s, babyfoons en digitale horloges, worden verplicht om de apparatuur die ze verkopen enige tijd van software- en beveiligingsupdates te voorzien. Het lijkt mij dan toch echt dat de verantwoordelijkheid (voor de zoveelste keer) op een verkeerd niveau wordt gelegd. Het is imho toch echt de fabrikant die daarin moet voorzien. En daar schort het vaak aan, net zoals bij ondersteuning van zulke apparaten of diensten. Nog eentje: Hetzelfde geldt voor de aanschaf van bijvoorbeeld games of applicaties, maar ook voor streamingdiensten. . Ik krijg hierbij het idee dat bestuurders nul bekendheid hebben met hoe vandaag de dag productie, verkoop en ondersteuning van producten precies werkt. Net zoals deze: Wetsvoorstel verzekert consument van juiste ondersteuning Ik kan me niet voorstellen dat bedrijven zoals Mediamarkt, Bol.com, Coolblue, BCC hier blij van worden. Die gaan al ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):