Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2020, 12:43 door Anoniem

Door Anoniem: Ja daar hebben ze wel definities voor bedacht maar die timeline moet dus wel veranderen! Het kan niet zo zijn dat je een apparaat nog gewoon kunt kopen tot kort (< 1 jaar bijv) voor de "End of Support" datum. M.a.w. tussen "End of Sales" en "End of Support" moet die 3-5 jaar zitten, niet zoals het nu gaat dat je een telefoon kunt kopen die een jaar later al geen updates meer krijgt "want ja hij was al 1 (of 2) jaar op de markt". Waarom 3-5 jaar? Het grootste gedeelte van de telefoons gaan 2-3 jaar mee. Uitzonderingen altijd mogelijk natuurlijk. EOS betekent dat de leverancier de verkoop niet meer doet. Dat een winkel deze nog wel verkoopt, is een heel ander verhaal. Na een EOS, is er nog een support periode. En zeker voor iets generieks als een telefoon zal dit de fabrikanten er toe (moeten) bewegen om het update schema onafhankelijk te maken van het specifieke model. Update scheme hangt ook af van het OS, en een OS heeft minimal requirements voor een device. Een OS wordt ook maar een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha